2010. március 14., vasárnap

Süti



Sziasztok.

Múlt héten csináltam sütit. Almatorta a neve, és pofon egyszerű sütés nélküli édesség. Már pár barátomnak tovább is küldtem a recept válogatást. Nos így sikerült az enyém.
MÁS!
Képzeljétek az én nagy óvodás fiam túl van az első pelenka nélküli éjszakán, bepisilés nélkül.
Mivel már majdnem 3,5 éves, úgy döntöttem nem veszek több pelenkát, mert amíg látja hogy van mit ráadnom nem hajlandó a bilibe csinálni a nagy dolgát. Mindig fürdés után megvárta amíg ráadom a pelust, különvonult, és belenyomta. Volt hogy 2 szer is egy este. Most ott tartunk, hogy 2 napig nem kakilt, de most már nagyon szenved, és úgyis ki kell jönnie a kakinak, csak remélni tudom, hogy nem a bugyiba fog menni, de ha oda megy az se tragédia, de ha a szép szó nem ért neki semmit, akkor ehhez kellett folyamodnom.

5 megjegyzés:

sedith írta...

Szia, Julcsi! Örülök, hoyg írsz mostanában, olvastalak, csak írni nem volt időm.
Jó a süti, megkaptam én is a gyűjteményt. Köszönöm.:)

Biztos, hoyg megoldódik a pelusprobléma Dáviddal, ne aggódj, néném kisfia és a szomszéd fiúcska is sokáig csak a pelusba volt hajlandó kakilni. Aztán megszokták. :)

HOgy válaszoljak a kérdésedre: nem szakácskönyvet írok (illetve azt is fogok, de nem egyedül), hanem egy nerég megjelent gasztro-folyóirat munkatársa vagyok. Általában azokat az ételeket jelentetjük meg,a miket itthon főzök-fotózok, de sütni azért voltam a néninél, mert román húsvéti receptek jelennek meg a következő számban és autentikus helyről kellettek dolgok. :)

Köszi Kriszta dicséretét, pedig még véletlenül sem hasonlít rám, továbbra is tiszta anyósom. :D

csupella írta...

Ezt a tortát mi is sokszor csináljuk!És mindenki nagyon szereti,Danit kivéve.
A pelusmentességhez gratula!Azonban a kakilással vigyázzatok,mert nálunk is baj volt vele.Egy hétig nem kakilt Dani,és utána már olyan fájdalmai voltak,hogy mind sírtunk,és kúpot kellett alkalmaznunk.
Nektek több sikert!

csupella írta...

Ilyen tortát mi is gyakran csinálunk,és imádjuk!Meg is kívántam:)

csupella írta...

Jézusom,most látom,hogy már olvastalak,és kommentáltalak!:)
Jobb lesz agyserkentőt szednem:)

Bogár és Gerti írta...

A süti jól néz ki, kár, hogy almás :(
Hajrá Dávid!!!!