2008. november 1., szombat

Első napok a bölcsiben:) :(

Bizony! Megvolt a beszoktatás, ami nem ment teljesen simán.


Az első két nap még csak 2 órát voltunk ott, és akkor végig én is ott voltam Vele. A 3. nap már el kellett jönnöm, amíg kint voltak az udvaron, és mire vissza mentem egy kislány beleszórta a szemébe a homokot, amitől nagyon csúnya lett. Amikor délután aludt itthon, arra ébredt, hogy a szeméből ürül ki a homok. Biztos nagyon fájt neki, mert nagyon sírt!

Képzeljétek, az első név amit megtanult az Én kisfiam, az a Gyöngyi Néni. Na nem ám ez a bölcsis dadája, hanem a takarító néni, aki a kaja felelős is egyben!
De hát amilyen tapsviharral fogadja, a kocsi zörgését a Drágám, annyira keveset eszik. :(
Ma is egy csomószor emlegette, ahogy mentünk kocsival a nagykátai temető felé.


Még egy olyan nap se volt, hogy végig ott lehetett volna a Dávid! Pénteken is már kettőre kellett érte mennem, és képesek voltak felébreszteni!:( nem is értettem hogy miért?


Pedig hétfőn már hosszú napja lesz, mert Én megyek oriflames képzésre, ami 4 ig tart a Váci úton. Apa meg dolgozik vidéken.


És ami még jobb, hogy van vagy 4 gyerek akik bárányhimlősek! Úgyhogy bármely nap robbanhat a bomba, és Ő is elkaphatja. Ugyanis nincs beoltva ellene.





Én még nem kaptam visszajelzést, a gyes igénylésemről. Vagy egyáltalán fognak küldeni valami értesítést? Aki tudja a választ légyszi írja meg!!!





Végül is nem a papír a lényeg, hanemhogy a számlámon lássam a plusz pénzt!





Képzeljétek, új "hobbim" akadt. Mégpedig a teszveszen a gyerekruha vásárlás!!!


Annyira jó dolgokat lehet kifogni, szinte fillérekért, hogy csak!


Ezt az együttest 1650 ft ért vettem!

Mindenkinek ajánlani tudom, hogy nézzen be és regisztráljon!

Gerti Kérlek add meg Csupellának az email címemet, mert ide mégse írnám ki:) Hogy tudja küldeni a meghívót a blogjához. Előre is köszi!

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Ok ;) Kérést teljesítem :)
Tényleg jó a cucc. :)
Mikor voltatok a Kátai temetőben??? Hátha éppen elmentünk egymás mellett :-S nagy kínlódásom közepedte ;)
Puszi

csupella írta...

Szia!!
Szoval megkezdodott a szoktatas,es akkor ezek szerint mar a teljes napos bolcsi is.
SZoritok,hogy minden rendben menjen.
Sajnallak a homok miatt:(
Anya is visszajelzest var most gyes ugyben.szerinte kene uzit kapni.

Mia és Maja írta...

Reméljük,ott tudtál maradni a bölcsiben,amíg anyáék nem voltak otthon.:o
Nálunk is így van,amikor jönnek értünk a anyáék,ébresztenek bennünket könyörtelenül...:s:(
Szép napot Nektek!:)
puszika!!!