2008. november 29., szombat

Eltelt....

Amint várható volt Dávidka megint beteg lett, és egész héten itthon volt. Hétfőn vittem az orvoshoz, és kapott köptetőt. Most szerencsére lázzal nem járt a betegség, csak csúnyán köhögött, és folyt az orra. ( egy kicsit még most is köhög)
Hétfőn megkérdeztem a bölcsiben hogy a fényképezés erejéig be ugorhatunk e, amit meg engedtek. Kb 10 percet voltunk a bölcsiben. De szegény fényképésznek nem volt könnyű dolga Dáviddal, mivel azt hitte, hogy ott fogjuk hagyni, és mindig sírásra görbült a szája. Hiába mondtuk neki, hogy lefényképezik és már megyünk is haza:( Úgy tudtam sajnálni szegényt! Nem is lett mosolygós kép róla.
Legszívesebben kivenném a bölcsiből, de sajnos szükségünk van az Én fizetésemre is.

Viszont van valami jó dolog is. Dávidnak annyira megjött az étvágya, hogy az csuda. Olyan jó ízűen eszik, hogy öröm nézni. Tegnap előtt főztem karfiol levest, hát mit ne mondjak Dávid az nap is, meg másnap is, 2-2 tányérral bevágott belőle.
Szerintem a bölcsiben csak azért nem eszik, mert ott sürgetik. kb 15 perc van arra hogy egy ebédet megegyen. Ez szerintem nagyon kevés. Itthon akár fél órát is elnyammog, de megeszi az egészet amit elé teszek.

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mi azt beszéltük, hogy a kölkök megesznek javarészt mindent, s ahogy a bölcsibe kerülnek elkezdenek válogatni, nem enni...
EElőbb utóbb biztos menyugszik a bölcsivel kapcsolatban, de ki tudja miféle lelki sérülést szerez, s majd erre fogják, felnőtt korában, hogy nem tudom... akármit... De egy férfi, mint Ő erős, s menni fog ;)
Puszi

csupella írta...

Azt hittem,hogy szeretsz a bolcsiben:(
Nagyon sajnalom,hogy megint megbetegedtel:(
Jovo heten en is megyek fotozkodasra,remelem sikerult mosolyt csalni az arcomra:),bar szerintem a rolad keszult gorbulos szaju kepek is nagyon aranyosak lesznek:)

Mia és Maja írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT DÁVIDKÁNK! :))))
millió puszika!!!