2008. március 10., hétfő

15 hónaposan



Az Én kicsi babám, aki majd' négy és fél kilóval született, ma tölti a 15 hónapos kort!


A "paramétereiről" most még nem tudok nyilatkozni, ugyanis csak jövő hét kedden kapunk oltást, és a méreckedés is akkor lesz esedékes!


De hogy nem könnyű, az biztos!!!:)



Ami a 7 végét illeti, nem igazán úgy telt ahogy elterveztem, ugyanis semmivel nem tudtam többet pihenni, vagy apával lenni, mint itthon, sőt... De ezt inkább hagyjuk!:(

Viszont gyönyörű csokor virágot kaptam Apától Nő nap alkalmából!!!!


Dávidka nem igazán akart aludni ott nap közben, de emiatt éjszakára jól elfáradt! Már esett össze a fáradtságtól, de még mindig mászott volna le az ágyról! Sokszor nem értem a gyerekeket!

De azért összességében jól telt a hétvége. De most újra elkezdődött egy hét!

Szép hetet kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

;) Hallod e! Alapos hendikepttel indúltál ;) Én vagy 2 hónaposan nyomtam annyit ;) :-D
Puszi

csupella írta...

Indulo sulyunk majdnem egyezik:)
Boldog hofordulot!

Mia és Maja írta...

Jééé,és milyen szép legény lett belőled!:)
Anya gyönyörű virágot kapott!:)
puszika!!!