2008. március 4., kedd

Egy nyugodt hétfő.

Tegnap egy igen nyugodt nap következett a Kármán család életében ( mit ne mondjak, már ránk fért).

A délelőtt tingli-tanglizással eltelt hamar, mostam, fregolit szedtem, kiteregettem, mosogattam, porszívóztam, ...stb, szóval a napi rutin. Dél körül Jött apa, és elmentünk vele kocsikázni egy kicsit, és onnan sétálni, a gyönyörű napsütéses időbe, aminek mára sajnos nyoma sincs:(

Posta, optikus, bevásárlás, séta a ligetben, és már jöttünk is haza. Itthon Dávid 5 perc után aludt is, ekkor már du.4 fele járt az idő. Szuszókált 1 órácskát.Közben hazaért Áki is a suliból, aki nagyfiú lévén már egyedül jár haza. Apa is befutott, így teljes volt az ÉN szép családom!:)

Ettünk egy nagyot, és aztán az este is hamar elérkezett!



De az éjszaka már nem volt ennyire nyugodt, ugyanis Dávidkám belázasodott!!!:(

Valószínűleg a fogától, mert semmi más baja nincs!

De elég hamar 20 perccel a lázcsillapító után, már le is ment a láza!:)



De pont ez miatt, vagy nem tudom, de nagyon sokszor fent volt éjszaka, úgyhogy az éjszaka nem volt pihentető!



Remélem azért az idő engedni fogja, hogy kicsit kimenjünk sétálni, mert az azért kell!



Szép napot Kívánok Mindenkinek!

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sziasztok!:)

Örülünk,hogy végre benézhettünk hozzátok,annyira rossz volt,hogy három napig nem tudtunk internetezni...:(((
Apa szerint,anya internettfüggő!;
Szépséges a blogotok,majd jövünk...:)
puszika!!!

csupella írta...

Jo lehet egy szep kis csaladi nap!Nekem egyenlore ebben nem lehet reszem:(Vagyis igen,csak nem olyan apas,anyasban:(
Megy azert a gyogypuszi,az jo a fogmanok ellen is:)

Bogár és Gerti írta...

:) Egy kiss nyugi mindenkinek kell!
Puszi