2008. március 3., hétfő

Hétvége

Nagyon hosszú volt ez a hétvége is, mint az azt megelőző éjszaka!
Annyira hisztis volt Dávid, hogy Én már bőgtem is valószínűleg a kimerültségtől.

De most ahogy elnézem ahogy itt játszik, ez a hiszti a fronttal együtt tovább állt!

Ami az éjszakát illeti, az feltűnően jól sikerült, és csak hajnal 5 felé,állt fel Dávid a kiságyban, és akkor vettem oda magunkhoz!
Ma már remélem ki tudom vinni, mert a barátnőm szerint hiányzik a rendszer az ilyen kis gyermek életéből, és szerintem is ebben lehet valami!
Mert hát minden kisgyerekekről szóló könyv azzal kezdődik, hogy alakítsunk ki egy mindennapi napirendet, és azt próbáljuk betartani!

De hát szerintem nem csak nálunk, hanem mindenkinél úgy van, hogy a 7vége, egy kicsit más, mint a hétköznapok!
Ilyenkor az ember lánya, próbál egy kicsit "komolyabb" ételt tenni a vasárnapi asztalra, ami persze időigényesebb, mint egy keddi zöldbab főzelék!

Na és a viharról még nem is beszéltem! Az is felforgatta ám nem kicsit, a napirendünket!
Egy tegnap készült "gyöngyszem:)"

De hál Istennek ezen is túl vagyunk, és újult erővel, kipihenve vágok Neki az új hétnek!

Mindenkinek kellemes hetet kívánok!

1 megjegyzés:

csupella írta...

Nem csak nalatok zajlott maskent a hetvege:(
Az en hangulatom is kulonosnek mondhato volt,es nem segitett az sem hozza,hogy az idojaras nem engedejezte a kintletet:(
De mi is egy kellemes vasarnap ejszakaval,es ujult erovel kezdtuk a hetet:)
Persze a hangulatom azert meg ma is kulonos volt:)