2008. március 1., szombat

A 2. leghosszabb éjszaka

Ezt bizton állíthatom!!!!




Dávid úrfi, újra kitett magáért, és nagyon hosszú éjszakát okozott nekünk.




Most éjszaka odavettem magunkhoz a nagyágyba, hogy ne kelljen hozzá 5 percenként felugrálni, és hogy majd ott jobban alszik. Hittem Én. Ezzel szemben, egész éjjel mocorgott, ficánkolt, nyöszörgött. Mire végre elaludt volna hajnal 3 felé, addigra a sok tea ivástól átázott a pelenkája, és át kellett öltöztetnem. Újra 1 óra nyűglődés következett.








És ha már itt tarunk, akkor elmesélem életem 1 leghosszabb éjszakáját, vagy inkább 24 óráját, amikor is Dávid megszületett!








2006.12.10. Délelőtt 11 óra.




Ekkor már csütörtök óta bent feküdtem a Kistarcsai kórházban, ugyanis Dávid akkorára nőtt a pocakomban, hogy az orvos jobbnak látta -az előző császáromra tekintettel, ha befektet a kórházba. Pénteken mondta, hogy vasárnap szülünk! De azt nem, hogy megindítja, vagy császár, vagy mi??? Ott voltam a teljes bizonytalanságban 4 teljes napig!




Szóval 11-kor jött a dokim, hogy mehetek a szülő szobára, majd valamikor jön Ő is.




Hát ez a valamikor, ez délután, vagy inkább már este 18:30 volt!!!




Én ez idő alatt a szülésznővel, és a férjemmel voltam a szülő szobán, egy ágyon, infúzióra kötve, és nagyon kényelmetlen volt, mert fájt a hasam abban a pózban, és nagyon nagyon fáztam!




Mire megjött a doki, addigra már túl voltam a bőgésen is, meg mindenen.








Aztán nagyon gyorsan felgyorsultak az események, bejött a doki, kérdezte a szülésznőt, hogy minden rendben van e, és már toltak is a műtőbe, ahol még hidegebb volt mint a szülő szobán. Megkezdődött a műtét! De Dávid annyira jól érezte magát odabent, hogy ki se akart jönni, erre az orvos, egy "gyere ki Bütyök" felszólítással, csak ki emelte a pocak lakómat!:):):)








18:51 perckor megszületett Dávid 4850g, és 59cm-el! Császárral!!!:(




Ezután gyorsan összefércelt az orvos, és toltak a megfigyelőbe, ahol nagyon kényelmetlenül, párna nélkül kellett feküdnöm 12 óra hosszát. És ez még nem volt elég ahhoz, hogy garantáltan ne tudjak pihenni, 30 percenként jött a nővér, és mérte a vér nyomásom. Úgyhogy aznap éjszaka -se- aludtam semmit. De volt egy nagyon boldog 10 percem, amikor behozták hozzám a gyönyörű babámat alig 5 órásan. Akkor láthattam először! Az minden kínt és fájdalmat megért, hogy láthattam azt a gyönyörű hamvas barackra emlékeztető arcát.

Olyan dagadt volt, hogy apa először azt hitte kínai gyereket szültem. Sőt még pár nap múlva is úgy nézett ki mint egy szumós!:)


Itt egy kicsit már be is volt sárgulva, és ez még inkább olyanná tette Őt.
Most ennyi telt Tőlem, ugyanis mennem kell tápszert venni a kis hisztisemnek.
Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Ha utolérjük magunkat, majd kitalálunk valami megoldást, mert nekem sem tetszik, hogy nem olyan áttekinthető így a dolog ;)
A tiétek nagyon szép, s adott ötetet ;)
Puszi:Bogár

Brigike írta...

Nagyon édes voltál amikor megszülettél most pedig gyönyörű kisfiú vagy:):).Nekem is vannak ilyen kényes éjszakáim mostanság,valszeg az időjárás.
Sok puszi Brigike