2008. március 14., péntek

Új szokás:)

Dávidkám új szokást vett fel!!!! Amit apával együtt elég furcsának találunk! Mégpedig azt, hogy míg az ágyon nem hajlandó elaludni, vagy csak nagy kínlódások árán, ezzel szemben, a földre lefekszik, és pillanatok alatt alszik is! Viszi a kis rongyikáját a feje alá teszi, és már szuszókál is!

A 2 fenti kép este készült, ez az utolsó meg most délelőtt!

Ha van valakinek hasonló tapasztalata, vagy ötlete miért csinálhatja ezt, megköszönném, ha megosztaná Velem!

Egyébként ha elaludt, és felteszem, valami "kúltúráltabb " helyre nem ébred fel!

Szép estét Mindenkinek!

4 megjegyzés:

Brigike írta...

Nem semmi.Én leginkább anyanyanyán terpeszkedek és úgy alszom el,így tanácsot adni nem tudunk.Sok puszi Brigike

csupella írta...

Nagyon cuki!!:):)
Tanacsot nem tudok adni:(

Bogár és Gerti írta...

Zabálni való, ahogy a küszöbön kifogy az elem ;)
Mami mondta, hogy eljön, majd az időszak, hogy nem leszek hajlandó aludni és a földön fogok eldőlni (ezek szerint van alapja)
Ez ugyan más, de ez is csak egy hóbort lehet ;) Éljen az egészséges fekhely :-D
Puszi

Veronika írta...

Ilyet én is csináltam állítólag kiskoromban, van, aki jobban érzi magát a földön, mint magasan.
Lehet ez a tériszony előjele - én nem lettem az, de egy barátnőm hasolnó szokással igen.
Mindenesetre tök édes, ahogy oda lekuporodott!
Veronika