2008. március 11., kedd

Szomorú vagyok!!!

Két dolog miatt is szomorú vagyok! Az egyik, hogy Ákos fiam tegnap osztály főnöki intőt hozott! A másik pedig, hogy Dávid csúnyán köhög! Egyenlőre semmi más tünete nincs, de ez is elszomorít!
Visszatérve a nagy fiamhoz, sajnos emiatt az intő miatt, nem lesz megtartva a szülinapi bulija, (idén először) Ugyanis már voltak előjelei a dolognak, és figyelmeztettem Ákit, hogyha beírást hoz, ez lesz a következménye. Nagyon nehéz lesz megállnom, de valahogy muszáj az életünkbe, a nevelésbe valami következetességet vinnem, mert ez most nem jellemző Rám! Pedig most kaptam egy könyvet, és szinte a nyitó mondata ez, Hogy következetesen neveljük a gyereket. Akár kicsi, akár nagy !!!

Most nincs kedvem mást írni! Puszi mindenkinek!!

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nem tudom,lehet hogy hülyeséget irok,de,nem lehetne valami más büntit kitalálni...?:$
Én is próbálok szigorú lenni,de utánna a kevésbé fájó dolgokkal próbálkozok,lehet,hogy az is hatásos...;)
Dávidkámnak millió gyógypuszika!:)
Fel a fejjel,minden rendben lesz!:)
puszika!

csupella írta...

Hat ez tenyleg szomoru!!
Remelem jol dontesz!

Bogár és Gerti írta...

Ajjaj!!! Nagy dádá a bátyusnak! Hogy leet ilyen csúnyát csinálni! De főleg! Ennyire balga legyen, hogy lebukjon :-S (mindíg ezt mondtam a kölköcskéknek. Rosszalkodni szabad, lehet, csak ha lebuknak akkor van a baj ;) )
Neked pedig rengeteg gyógypuszó!!!